ADRION 5 SENSES – Interreg ADRION 2014-2020: Συνεχίζεται η υλοποίηση του εγκεκριμένου Ευρωπαϊκού Προγράμματος όπου η Αναπτυξιακή Ευβοίας Α.Ε. συμμετέχει ως εταίρος
Συνεχίζεται η υλοποίηση του έργου “ADRION 5 SENSES” που εντάσσεται στον Άξονα Προτεραιότητας 2 (Βιώσιμη Περιφέρεια) – Ειδικός Στόχος 2.1 (Προώθηση της Βιώσιμης Αξιοποίησης και της Διαφύλαξης της Φυσικής και Πολιτιστικής Κληρονομιάς ως Αναπτυξιακών Περιουσιακών Στοιχείων στην Περιοχή της Αδριατικής – Ιονίου) στο πλαίσιο της 1ης πρόσκλησης έργων του Προγράμματος Διακρατικής Συνεργασίας Interreg ADRION 2014-2020.
Η Αναπτυξιακή Ευβοίας Α.Ε. αποτελεί εταίρο του έργου, ενώ στο διασυνοριακό εταιρικό σχήμα συμμετέχουν οι παρακάτω φορείς:
- Περιφέρεια Ηπείρου (Ελλάδα) – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΕΤΑΙΡΟΣ
- SIPRO – Οργανισμός Ανάπτυξης Ferrara (Ιταλία)
- ZADRA NOVA – Οργανισμός Ανάπτυξης Zadar (Κροατία)
- Οργανισμός Ανάπτυξης Περιφέρειας NorthernPrimosrka (Σλοβενία)
- SERDA – Οργανισμός Ανάπτυξης Οικονομικής Περιφέρειας Sarajevo (Βοσνία Ερζεγοβίνη)
- Περιφερειακός Οργανισμός Οικονομικής Ανάπτυξης Šumadija και Pomoravlje (Σερβία)
- ADF – Albanian Development Fund (Αλβανία)
- Εθνικός Οργανισμός Τουρισμού Μαυροβουνίου (Μαυροβούνιο)
- Υπουργείο Εμπορίου, Τουρισμού και Τηλεπικοινωνιών (Σερβία) – Συνδεδεμένος εταίρος.
Ο γενικός στόχος του έργου είναι η οικοδόμηση και προώθηση του σήματος ADRION 5 SENSES στον τουρισμό ικανοποιώντας και τις πέντε αισθήσεις των τουριστών. Η φυσική/πολιτιστική κληρονομιά είναι ένα σημαντικό προϊόν του τουρισμού και επομένως η βιώσιμη αξιοποίηση και αποτελεσματική προώθησή της είναι ενσωματωμένες στη λογική του ADRION 5 SENSES.
Τα αναμενόμενα αποτελέσματα του έργου μπορούν να συνοψιστούν ως εξής:
- Εμπλουτισμένο και διαφοροποιημένο τουριστικό προϊόν της περιοχής Αδριατικής-Ιονίου μέσω της κοινής στρατηγικής και του branding που οδηγεί σε επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, σε προσέλκυση τουριστών υψηλού εισοδήματος, μορφωμένων και εκλεπτυσμένων, καθώς και στη δημιουργία βιώσιμων και ποιοτικών θέσεων εργασίας στον τομέα του τουρισμού.
- Βελτιωμένη αναγνωρισιμότητα του τουριστικού προϊόντος της περιοχής Αδριατικής-Ιονίου που απορρέει από τις προβλεπόμενες δράσεις επίδειξης (εκθεσιακά κέντρα, πολύγλωσση διαδικτυακή πλατφόρμα, χάρτης των αισθήσεων).
- Αυξημένη γνώση των εταίρων και των ενδιαφερομένων μερών σε θέματα τουριστικής στρατηγικής και μάρκετινγκ ως απόρροια της επιμόρφωσης μέσω πολλών διαφορετικών πλατφορμών.
- Αυξημένη ευαισθητοποίηση των ενδιαφερόμενων μερών και βελτιωμένη στάση σε θέματα μάρκετινγκ προορισμών και branding λόγω της ενεργού συμμετοχής τους στο διακρατικό δίκτυο ADRION 5 SENSES.
- Αυξημένη ευαισθητοποίηση του κοινού ως αποτέλεσμα ευρέων και στοχευμένων δραστηριοτήτων διάδοσης.
Οι κύριες εκροές του έργου είναι:
- 1 διακρατικό δίκτυο συνεργασίας
- 1 κοινή στρατηγική και σχέδιο δράσης στο πεδίο της φυσικής/πολιτιστικής κληρονομιάς και του τουρισμού
- 11 δράσεις επίδειξης.
Οι υποχρεώσεις της Αναπτυξιακής ΕυβοίαςΑ.Ε. ως εταίρου στο πλαίσιο των ανωτέρω δράσεων είναι o Συντονισμός – Διοίκηση Έργου και η συμμετοχή σε όλα τα πακέτα εργασίας, καθώς και ο συντονισμός του πακέτου εργασίας Τ2: BRANDING.
Περίοδος Υλοποίησης: 01.01.2018 – 30.04.2021
Ρόλος Αναπτυξιακής Ευβοίας Α.Ε.: Εταίρος Έργου – Συντονιστής του Πακέτου Εργασίας «Branding»
Συνολικός Προϋπολογισμός:1.437.076,09 €
Προϋπολογισμός Αναπτυξιακής Ευβοίας Α.Ε.:158.176,17 €